Estudiants del CFIS premiats a la HackMIT

Han participat per primer cop a una hackaton organitzada pel MIT, el 16 i 17 de setembre

Els dies 16 i 17 de setembre, estudiants del CFIS van participar per primer cop a una hackathon a l’altre costat de l’Atlàntic, celebrada al Massachusetts Institute of Technology (Cambridge, U.S.A.) — HackMIT —, aconseguint un premi amb el seu projecte.

L'equip autor del projecte denominat "SmartPaths", format pels estudiants del CFIS Juan José Garau, Carlos González, Álvaro Gómez Iñesta i Aleix París, va obtenir el premi “Best Data Visualization", concedit per l’empresa americana Goldman Sachs.

El projecte "SmartPaths" consisteix en un sistema de navegació dintre d’edificis similar al Google Maps. Només utilitzant un arxiu pdf dels plànols de l’edifici, el sistema construeix un mapa digital i crea les estructures de dades necessàries per tal de trobar el camí òptim entre dos punts, tenint en compte parets, escales i fins i tot ascensors. A més, utilitzant dades simulades de densitat de persones, s’eviten camins ocupats per grans masses, de manera que el trajecte dins els edificis sigui més ràpid i segur.