Excel·lents resultats a la Hello Barcelona ACM ICPC Bootcamp 2017

Estudiants del CFIS aconsegueixen una medalla de plata a la competició, celebrada aquest mes de febrer a la Harbour Space University de Barcelona

Entre els dies 6 i 14 de febrer es va celebrar, a la Harbour Space University, situada al Port de Barcelona, la Hello Barcelona ACM ICPC Bootcamp 2017, on més de 100 estudiants de 17 països i de més de 25 universitats hi van participar en aquest esdeveniment orientat a l’entrenament i a la millora de destreses en programació de cara a la participació en competicions internacionals com el SWERC i l’ACM ICPC.

Durant aquests dies, els estudiants han estat resolent problemes en una competició celebrada al llarg de l‘esdeveniment, assitint a classes d’algorísmia avançada per alguns dels millors programadors del món i coneixent gent d’arreu del planeta.

Entre els estudiants n’hi havia 29 de la UPC, 19 dels quals del CFIS, acompanyats pel professor Salvador Roura. L’equip UPC 2B, format per Dean Zhu (Matemàtiques + Informàtica), Eric Valls (Matemàtiques + Informàtica) i Víctor Martín (Matemàtiques), va aconseguir una medalla de plata en la competició, cosa que els permet realitzar un viatge a Moscou dels dies 10 a 17 d’abril per a poder seguir formant-se en la matèria.

Més informació al següent enllaç