Èxit d'estudiants del CFIS a la HackUPC

Diversos projectes presentats per estudiants del CFIS han estat premiats a la segona Hackaton celebrada del 7 al 9 d'octubre a la UPC

Més de 500 participants de més de 20 països s'han trobat a la hackaton de tardor que ha tingut lloc a la UPC aquest passat cap de setmana, per desenvolupar i crear noves aplicacions, hardware i webs, entre d'altres.

Diversos equips participants, integrats parcial o íntegrament per estudiants del CFIS, han aconseguit excel·lents resultats a la trobada.

L'equip format per Adrià Barja, Oleguer Canal, Joan Marco (estudiants CFIS) i Isaac Montsech (estudiant de Telecomunicacions), ha aconseguit els premis Opentrends: Use loT platform not only for smarticities i Everis: Solidary Robotics, amb el seu projecte SilentCare.

Un altre equip format per David Folqué, Guillem Pérez, Pau Surrell (estudiants CFIS) i Borja Rodríguez (estudiant de Telecomunicacions), ha guanyat el premi #HackHarassment amb el seu projecte Moderabot.

L'equip format per Gemma Canet, Maria Guasch, Irene Melgarejo i Conrad Corbella (tots estudiants CFIS), s'ha fet amb el premi Best usage of Skyscanner API: 3rd prize pel seu projecte Tight! Budget.

Per últim, l'equit format per Carlos Segarra, José Andrés Ballester i Eric Guisado (tots estudiants CFIS), han aconseguit el premi Best Domain Name from Domain.com amb el seu projecte Atenea2Dropbox

Podeu trobar més informació de la trobada i dels projectes presentats al següent link.