Jornada de Portes Obertes 2015

29 d'abril a la Sala d'Actes de l'ETSEIB

El proper dia 29 d'abril a les 17:00 organitzem la Jornada de Portes Obertes del CFIS a la Sala d'aCtes de l'ETSEIB (Avda. Diagonal 647, 08028 Barcelona ).

El Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) és un centre d’excel·lència de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) creat per captar, seleccionar i tutoritzar alumnes provinents d’arreu de l’Estat, de la resta d’Europa i d’Iberoamèrica amb capacitat i motivació suficients per cursar dues titulacions de grau en un màxim de 5 anys, que es poden triar entre les següents: Aeroespacials, Enginyeria Civil, Informàtica, Física, Matemàtiques, Tecnologies Industrials i Telecomunicacions.

Per qualsevol consulta, pots posar-te en contacte amb nosaltres per e-mail o concertar una visita amb el director del centre. Però et pot ser de més utilitat assistir a la Jornada de Portes Obertes del CFIS en la qual podràs obtenir tota la informació que necessitis sobre la nostra oferta.

L’acte consistirà en una presentació del CFIS i un torn de preguntes posterior en el qual intervindran representants dels centres participants. També hi assistiran estudiants que actualment estan cursant alguna doble titulació i algun titulat, que explicaran la seva experiència i amb els quals podràs compartir les teves inquietuds.