Convalidacions

Un estudiant del CFIS que ha cursat estudis universitaris oficials fora del seu pla de doble titulació pot demanar la convalidació d'assignatures que hagi superat.

Les convalidacions impliquen l'equivalència pel que fa a contingut i càrrega lectiva entre assignatures de plans d'estudis de dues titulacions oficials diferents.

Com a pas previ a la sol·licitud de convalidacions, s'ha de concertar una reunió amb la Sotsdirectora Acadèmica del CFIS per tal que valori la convalidació i orienti a l'estudiant. Per això, s'ha d'enviar un email a

Les sol·licituds de convalidacions es tramiten a través del CFIS, seguint les normatives i calendaris acadèmics de cada centre docent implicat. És responsabilitat de l'estudiant el consultar el web de cada centre per tal de conèixer tota la documentació necessària a aportar.