Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / El curs actual / Preus i taxes acadèmiques

Preus i taxes acadèmiques

El preu del crèdit que s'aplica als dobles graus impartits pel Centre de Formació Interdisciplinària Superior serà el corresponent al coeficient C del decret de preus.

Els estudiants del CFIS gaudiran d'un descompte del 34% de l'import final que hagin d'abonar, en concepte de matrícula de crèdits a cursar per primera vegada, després d’haver aplicat la resta d’exempcions de les que hagin pogut gaudir. Aquest descompte equival a pagar aproximadament només un grau.

Els estudiants del CFIS cursen estudis de grau oficials, per tant els preus de la matrícula corresponen als preus públics dels estudis universitaris que es fixen cada any per la Generalitat de Catalunya (decret de preus).

Podeu consultar aquí els preus públics de la matrícula i dels serveis acadèmics.