11 F: Dia de la Dona i la Nena en la Ciència

Activitats a l'edifici U (CFIS) i al Campus Nord de la UPC

El proper divendres 10 de febrer, diferents unitats del nostre edifici ens unim per reivindicar l'11F-Dia de la Dona i la Nena en la Ciència, amb una sèrie d'accions organitzades conjuntament per la Biblioteca de l'FME, el CFIS, l'FME i l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI).

L'11 de febrer ha estat declarat el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència per les Nacions Unides. Les organitzacions (empreses, universitats i centres educatius principalment) organitzen els seus propis esdeveniments amb l’objectiu d’informar i d'educar, fent visible la tasca científica de les dones i fomentant les vocacions en les nenes.

Al nostre edifici organitzem les següents activitats:

• Exposició de llibres i jocs sobre dones científiques (Who's she?, monopoly… ). Vitrina ubicada al vestíbul de l'edifici.
  • Presentació del vídeo "Robòtica i automàtica: cosa de dones" a la sala d'actes de l'FME d'11h10 a 11h30: Amb l'objectiu de visibilitzar a les dones que treballen a l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI), la comissió d'Igualtat de l'IRI ha fet aquest vídeo recopilant algunes de les seves opinions sobre la seva feina, el seu dia a dia i propostes de com millorar el percentatge de dones que es dediquen a la tecnologia i a la ciència. Vídeo disponible al canal Youtube IRI subtitulat en cat, cast i anglès.

Descarregueu el nostre programa

Al Campus Nord de la UPC tindrà lloc l'acte central de l'11F, de 12 a 14 hores. Podeu consultar les activitats programades al següent enllaç.