11 F: Dia de la Dona i la Nena en la Ciència

L'acte central tindrà lloc el 15 de febrer a l'EPSEVG

L'11 de febrer ha estat declarat el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència per les Nacions Unides. Les organitzacions (empreses, universitats i centres educatius principalment) organitzen els seus propis esdeveniments amb l’objectiu d’informar i d'educar, fent visible la tasca científica de les dones i fomentant les vocacions en les nenes.

La UPC posa l’accent en accions orientades a un millor aprofitament del talent femení, valorar el treball de les dones en la ciència i l’enginyeria, apropar els estudis politècnics a les dones joves, i incrementar el nombre de vocacions.

L'acte central tindrà lloc el 15 de febrer a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG).

Podeu consultar totes les activitats programades al següent enllaç.