1st UPC Integration Bee: Concurs d'integrals en una variable per estudiants de grau

13/04/2023

Tindrà lloc el 4 de maig en aules de l'FME i està patrocinat pel CFIS

El proper 4 de maig tindrà lloc el 1st UPC Integration Bee, un concurs d'integrals en una variable per estudiants de grau. Es farà en aules de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.

L'Integration Bee, originat al MIT, és un concurs de càlcul integral en una variable que es celebra a diferents universitats arreu del món. El concurs pretén fomentar el pensament matemàtic i la diversió amb un format que el fa accessible a tothom i busca una experiència enriquidora.

El 1st UPC Integration Bee està organitzat per un grup d'estudiants de l'àmbit de les matemàtiques i l'enginyeria amb il·lusió de posar reptes on tothom pugui divertir-se. Han creat aquest concurs amb l'objectiu de fomentar les matemàtiques de forma lúdica entre l'estudiantat de la UPC, facin el grau que facin. És per això que han dissenyat el concurs de forma que els coneixements de primer curs de carrera siguin suficients per participar-hi. El concurs consisteix en dues rondes: una anònima eliminatòria i una d'eliminació directa 1 vs 1.

La participació és oberta a tothom i hi ha premis valorats en 150 €, així com material promocional i menjar ofert a les persones participants.

Més informació i inscripcions al web del concurs

El concurs està patrocinat pel CFIS.