2a edició de l'Integration Bee

2 estudiants del CFIS guanyen el concurs

L'Integration Bee, originat al MIT, és un concurs de càlcul integral en una variable que es celebra a diferents universitats arreu del món. El concurs pretén fomentar el pensament matemàtic i la diversió amb un format que el fa accessible a tothom i busca una experiència enriquidora.

La segona edició, organitzada per estudiantat CFIS, s'ha celebrat el 2 de maig en aules de la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC. En una tarda animada i amb ganes de reptes, més de 50 participants i espectadors han gaudit del concurs, que ha estat tot un èxit.

Al llarg de tota la tarda s'ha pogut gaudir de molt bon ambient, menjar gratuït i obsequis per a totes les persones participants. A partir de la segona ronda, que es disputa en pissarra, el públic ha pogut gaudir també de la competició.

El primer premi ha estat per l'Àlex Rodríguez, estudiant del CFIS de 3r curs, que s'ha enfrontat a la final del concurs al Guillem Beltran, estudiant del CFIS de 1r curs, que s'ha emportat el segon premi.

Enhorabona als dos guanyadors i a totes les persones participants que han gaudit de la jornada.
Podeu llegir més informació del concurs al següent enllaç