Acte de Graduació del CFIS

Ahir es va graduar la 15a promoció d'estudiants

Ahir 21 de desembre, vam celebrar l'Acte de Graduació de la Quinzena Promoció del CFIS.

L'acte es va celebrar a les sis de la tarda a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC. Com cada any, es van lliurar els títols d'Enginyeria Interdisciplinària a l'estudiantat graduat i es va donar la benvinguda a l'estudiantat de nou accés al CFIS el curs 2023/24.

L'acte va arreplegar quasi 300 persones entre familiars, estudiantat, membres de la comunitat UPC, patrocinadors, col·laboradors i amics del CFIS.

La conferència principal va anar a càrrec de Begoña Román, professora d'ètica de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, que portava per títol "Ética en y de la tecnología".

A l'acte es van lliurar els premis als millors expedients CFIS 2023, patrocinats pels partners del CFIS Esperanto Technologies, Qualcomm i Semidynamics. Es van lliurar exaequo als següents titulats:

• Javier López-Contreras González
  • Edgar Moreno Martínez
  • Félix Moreno Peñarrubia

També es va lliurar un nou premi organitzat per UPC Alumni, el premi Viu la UPC 2023, que vol reconèixer la implicació dels estudiants a la vida universitària. Per decidir les persones premiades es va organitzar una votació entre tot l'estudiantat del CFIS i el premi es va donar exaequo als 3 titulats més votats:

• Edgar Moreno Martínez
  • Xavier Povill Clarós