Acte de Graduació del CFIS

22/12/2023

Ahir es va graduar la 15a promoció d'estudiants

Ahir 21 de desembre, vam celebrar l'Acte de Graduació de la Quinzena Promoció del CFIS.

L'acte es va celebrar a les sis de la tarda a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC. Com cada any, es van lliurar els títols d'Enginyeria Interdisciplinària a l'estudiantat graduat i es va donar la benvinguda a l'estudiantat de nou accés al CFIS el curs 2023/24.

L'acte va arreplegar quasi 300 persones entre familiars, estudiantat, membres de la comunitat UPC, patrocinadors, col·laboradors i amics del CFIS.

La conferència principal va anar a càrrec de Begoña Román, professora d'ètica de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, que portava per títol "Ética en y de la tecnología".

A l'acte es van lliurar els premis als millors expedients CFIS 2023, patrocinats pels partners del CFIS Esperanto Technologies, Qualcomm i Semidynamics. Es van lliurar exaequo als següents titulats:

• Javier López-Contreras González
  • Edgar Moreno Martínez
  • Félix Moreno Peñarrubia

També es va lliurar un nou premi organitzat per UPC Alumni, el premi Viu la UPC 2023, que vol reconèixer la implicació dels estudiants a la vida universitària. Per decidir les persones premiades es va organitzar una votació entre tot l'estudiantat del CFIS i el premi es va donar exaequo als 3 titulats més votats:

• Edgar Moreno Martínez
  • Xavier Povill Clarós