Antonio Torralba, doctor ‘honoris causa’ per la UPC

“Els avenços en Intel·ligència Artificial ens ajudaran a entendre la intel·ligència natural”

L’11 de març ha tingut lloc a Barcelona la investidura de l’investigador Antonio Torralba, cap de la unitat en Artificial Intelligence and Decision-Making (AI+D) del Department of Electrical Engineering and Computer Science, del Massachusetts Institute of Technology (MIT), com a doctor honoris causa per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC).

L’acte ha comptat amb la intervenció del rector, Daniel Crespo, i del professor Ferran Marqués, investigador del Departament de Teoria Senyal i Comunicacions de la UPC i exdirector de l’Escola de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), que ha exercit de padrí i ha llegit els mèrits de l’enginyer que investiga als Estats Units des del 2007.

La cerimònia, celebrada a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, a Barcelona, i emesa en directe per YouTube, s’ha emmarcat en la commemoració del 50è aniversari de l’ETSETB i de la UPC i ha comptat amb el suport del CFIS.

Més informació sobre l'acte en el següent enllaç.