El CFIS amb el Dia internacional per l'erradicació de la violència contra les Dones

El CFIS, l'FME i la Biblioteca FME s'adhereixen i sumen accions per visibilitzar i sensibilitzar a tota la comunitat CFIS-FME sobre aquesta problemàtica que tenalla la nostra societat.

El Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones se celebra el 25 de novembre de cada any i està reconegut per l'Organització de les Nacions Unides (l'ONU). La violència contra les dones es pot presentar en diferents àmbits: físic, sexual, psicològic i econòmic...

Campanya PROU! La UPC lidera i acull totes les accions programades per part dels diferents centres i escoles per al 25 de novembre 2021En xarxes socials s'utilitzaran les etiquetes #UPC25N i #50anysUPC

Accions CFIS, FME  i Biblioteca FME

El CFIS, l'FME i la Biblioteca de l'FME s'adhereixen i sumen accions per visibilitzar i sensibilitzar a tota la nostra comunitat sobre aquesta problemàtica que tenalla la nostra societat. Aquestes són les activitats programades per aquest any 2021:

A partir del 22 de novembre 2021

• Punt d'informació 25N al vestíbul, amb documentació i material relacionat, juntament amb una vitrina amb els nous llibres sobre temàtica de gènere adquirits per la Biblioteca FME (Fons CFIS-FME).
    • Punt enquesta Biblioteca FME: Lliurament de la Bossa del 25N emplenant una enquesta (Biblioteca FME).

El 25 de novembre de 2021 a les 11 h a les escales del pati FME

• Lectura del manifest conjunt UPC del 25N a càrrec d'estudiantat-equip directiu CFIS-FME.

Accions UPC per al 25N

Acte central (25 de novembre de 2021):

• 12h00. Minut de silenci i lectura posterior del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC. Format presencial en les diferents instal·lacions de la UPC. Es convida als centres docents UPC que se sumin al minut de silenci i a la lectura posterior del manifest.

• 12h30. Salutació de la vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, Josefina Antonijuan. Format en línia

• 12h45. Xerrada: "Erradicant les violències masclistes: reptes actuals i de futur". Aina Troncoso, Associació CONEXUS.  Format en línia. Inscripcions:

• Mosaic de fotografies centres docents expressant la implicació de la comunitat: fotografia del minut de silenci o de la lectura del Manifest de cada centre docent.

• Butlletí conjunt del servei de biblioteques UPC.

10118 capçalera web Prou 1200 x 300 px 2.jpg