El CFIS amb el Dia internacional per l'erradicació de la violència contra les Dones

Accions del CFIS-FME

El CFIS, l'FME, la Biblioteca de l'FME i l'IRI s'adhereixen i sumen accions per visibilitzar i sensibilitzar a tota la nostra comunitat sobre aquesta problemàtica que tenalla la nostra societat. Aquestes són les activitats programades per aquest any 2022:

• A les 11 h: concentració de tot l'estudiantat, PDI i PAS al pati de l'edifici per fer l'acte central:

- Lectura del Manifest 25N de la Comissió Dones i Ciència del CIC (Consell Interuniversitari Català).

Presentació de la Bústia d'agressions, impulsada des de l'Assemblea FME en coordinació amb les assemblees d'estudiants de la Diagonal, amb l'objectiu d'esdevenir una eina útil i efectiva perquè les estudiants del campus puguin rebre resposta des del mateix alumnat a qualsevol articulació de dominació. Aquest protocol englobarà doncs agressions LGBTI-fòbiques, masclistes i racistes i estarà alineat amb el protocol de l'Oficina d'Igualtat de la UPC.

Accions de la UPC

Acte institucional #25NUPC

25/11/2022, Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, Campus Nord.

Conduirà l'acte Carme Fenoll, directora de l'Àrea de Cultura i Comunitat de la UPC.

Davant de la porta de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, plaça Constel·lacions:

12h. Minut de silenci

12.05h. Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC, per part del rector Daniel Crespo i de membres del consell d'Estudiantat i delegacións d'estudiantat (DAT i DAEC).

L'acte continuarà a la planta 0 de la mateixa biblioteca:

12.10h.  Eines d'intervenció per a l'erradicació de la violència contra les dones a la UPC: recursos, novetats i experiències.  A càrrec de la vicerectora Josefina Antonijuan i membres del Consell d'Estudiantat de la UPC.

12.25h. Per una universitat lliure de violència mascliste a càrrec de  la psicòloga Aina Troncoso

12.50h. Concert del grup musical l'Arannà

13.15h. Cartell conjunt 'No a la Violència de gènere' i Refrigeri

13.30h. Fi de l'acte