El professor Pere Pascual, ex-director del CFIS, Premi a la Qualitat Docent UPC 2018, per la seva trajectòria docent

El jurat del 21è Premi a la Qualitat Docent 2018, convocat pel Consell Social de la UPC, ha resolt a favor del professor Pere Pascual, Catedràtic de Geometria i Topologia del Departament de Matemàtiques, en la seva modalitat de "Trajectòria Docent". Aquest Premi reconeix la seva contribució docent al llarg de gairebé 40 anys de dedicació, amb docència a diversos centres com l'ETSEIB, l'FME i el grau en Enginyeria Física. Al llarg d'aquests anys, el professor Pascual ha dirigit diverses tesis doctorals i treballs finals d'estudi, ha estat degà de la Facultat de Matemàtiques i Estadística i impulsor i primer director del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (del 2003 al 2010). Actualment és el director acadèmic de la Càtedra Mir-Puig, orientada a potenciar, promoure i divulgar les matemàtiques, i a la captació de nou talent en aquesta àrea de coneixement.

El jurat ha destacat la seva àmplia i dilatada trajectòria, així com la seva dedicació a animar vocacions tecnològiques, fent conferències, seminaris i cursos per apropar les matemàtiques a un ampli ventall d’estudiants.

La candidatura del professor Pere Pascual va estar presentada pel Departament de Matemàtiques, l'FME i el CFIS, i recolçada per altres centres on ha impartit docència.

Des del CFIS ens congratulem d'aquest premi, que reconeix la seva trajectòria global a la universitat, i el felicitem. Estem particularment orgullosos d'un premi d'aquestes característiques atorgat a la persona que va liderar la creació i els primers anys del nostre projecte.

Podeu llegir aquí la notícia publicada per la UPC.