El professor Salvador Roura, guanyador del 18è Premi a la Qualitat en la Docència Universitària del Consell Social de la UPC

El professor, col·laborador del CFIS, ha estat reconegut per la seva contribució en l'organització d'entrenaments, concursos i participació en competicions internacionals de programació.

El professor Roura, del departament de Ciències de la Computació (CS) de la UPC va ser proposat en una candidatura conjunta pel seu departament, el CFIS, la FIB, l'FME i la DAFME. El premi rebut, en la Modalitat 2: Iniciativa Docent, pel projecte "Concurs de Programació de la UPC: 12 anys d'èxit" reconeix la seva contribució en l'organització dels entrenaments, concursos i participació en competicions internacionals del SWERC i  l'ICPC on la UPC sistemàticament ha obtingut resultats excel·lents. Als equips participants en aquestes competicions han tingut sempre un paper destacat diversos estudiants del CFIS.

Amb motiu del premi, s'han editat un llibre amb la recopilació de problemes dels últims 10 anys i un document amb les classificacions a les diferents competicions, que podeu trobar en els següents links:

Recopilació de problemes últims 10 anys

Classificacions a les diferents competicions

També podeu llegir aquí la notícia que s'ha publicat a la Sala de Premsa de la UPC.