Èxit d'alumni CFIS als Premis Sant Jordi 2023 de la Societat Catalana de Matemàtiques

El lliurament de premis es va fer el passat 21 d'abril a l'IEC

A l'edició d'enguany dels Premis Sant Jordi de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), molts alumni del CFIS han obtingut reconeixements.

El professor de la UPC Juanjo Rué ha obtingut el Premi Albert Dou pel seu treball "De la teoria de grafs clàssica a l'anàlisi de les grans xarxes", Jordi Vilà el Premi Emmy Noether pel seu Treball Final de Grau "The Golod-Shafarevich Inequality and the Class Field Tower Problem" i Tomàs Ortega un accèssit al Premi Évarist Galois pel seu treball  "Low densitity Parity Check codes". Finalment, Xavier Fernández-Real ha obtingut el Premi Ferran Sunyer i Balaguer com a coautor de la monografia "Integro-Differential Elliptic Equations" juntament amb  Xavier Ros-Oton, professor de la UB i alumni de l'FME.

Altres graduats i graduades de l'FME que també han obtingut reconeixement han estat Marc Nualart, Premi Évariste Galois i Laura Farré, Premi Matemàtiques i Societat.

L'acte es va retransmetre en directe via YouTube

La nostra més sincera enhorabona a tots i totes.