Èxit d'estudiants del CFIS a la HackMed

La competició es va celebrar el passat cap de setmana a Sheffield, UK

Els dies 29 i 30 d'abril, estudiants del CFIS van participar en una nova Hackaton, celebrada a Sheffield (Anglaterra), aconseguint diversos premis amb els seus projectes.

L'equip autor del projecte "Eye-Q" format per Oleguer Canal, David Folqué i Joan Marco (estudiants del CFIS) i Tim Freeman (estudiant de PhD a la Universitat de Sheffield) va obtenir el Tercer Premi, concedit per HackMed i el Premi "Best Use of the Nexmo API", concedit per Nexmo.

L'equip autor del projecte "ParkinSOUND" format per Gemma Canet, Conrad Corbella i Maria Guasch (estudiants del CFIS) i Aina Galofré (estudiant d'Enginyeria Industrial a l'ETSEIB) va obtenir el Premi "Best Domain Name from Domain.com", concedit per MLH.

Podeu obtenir més informació al web de la HackMed.