Èxit d'estudiants del CFIS al SWERC 2016

Els 3 equips de la UPC que han participat al concurs de programació han obtingut molt bons resultats.

Un any més, la UPC ha participat amb 3 equips al Southwestern Europe Regional Contest (SWERC), que s'ha celebrat el 19 i 20 de novembre a la Facultat de Ciències de la Universitat de Porto (Portugal), aconseguint uns molt bons resultats.

Els 3 equips, formats en la seva majoria per estudiants del CFIS, han aconseguit la tercera, quarta i cinquena posicions al concurs:

UPC-1: Cesc Folch (matemàtiques-informàtica), Damià Torres (física-matemàtiques) i Albert Martínez (estudiant de la FIB).

UPC-2: Gonzalo Cao (matemàtiques-física), Enrique Jiménez (matemàtiques-informàtica) i Gerard Orriols (matemàtiques-física).

UPC-3: Joan Massachs (matemàtiques-informàtica), Eric Milesi (matemàtiques-informàtica) i Miquel Ortega (matemàtiques-informàtica),

Podeu llegir més sobre l'esdeveniment al següent link