Èxit d'estudiants del CFIS al SWERC 2019-20

El concurs de programació es va celebrar el 25 i 26 de gener a París

Un any més, estudiants del CFIS han participat al concurs de programació Southwestern Europe Regional Contest (SWERC) 2019-2020, organitzat aquest any per l'Institut Polytechnique de Paris a Télécom Paris els passats 25 i 26 de gener.

Un dels equips, format pels estudiants Cesc Folch, Miquel Ortega i Jordi Rodríguez (equip UPC-1), ha quedat en segona posició, aconseguint una medalla d'or, i molt probablement es classificarà per anar a la Final Mundial que tindrà lloc a Moscou el mes de juny.

Els altres dos equips, formats per Jordi Castellví, Félix Moreno i Jan Olivetti (equip UPC-2) i per Javier López-Contreras, Edgar Moreno i l'estudiant de la FIB Izan Beltran (equip UPC-3) han aconseguit la posició 10, amb medalla de bronze, i la posició 22 respectivament.

Podeu consultar tots els resultats al següent enllaç.