Èxit d'estudiants del CFIS al SWERC 2021-22

El concurs de programació es va celebrar a Itàlia el 23 i 24 d'abril

Un any més, estudiants del CFIS han participat al concurs de programació Southwestern Europe Regional Contest (SWERC) . Enguany el concurs ha reprès la presencialitat i ha estat organitzat pel Politecnico di Milano, a Milan (Itàlia) els passats 23 i 24 d'abril.

Tres equips han representat la UPC en aquesta edició:

UPC-1:  Max Balsells, Félix Moreno i Xavier Povill, tots ells estudiants del CFIS.

UPC-2: Víctor Conchello i Javier Nistal, estudiants del CFIS, i Izan Beltran, estudiant de l'FME.

UPC-3: Edgar Moreno i Joana Pech, estudiants del CFIS, i Òscar Garries, estudiant de la FIB.

Destaca la UPC per ser la única universitat en aconseguir que els seus tres equips aconsegueixin medalla, en aquest cas de bronze. L'equip UPC-2 ha aconseguit la vuitena posició, l'equip UPC-1 l'onzena posició i l'equip UPC-3 la tretzena.

L'enhorabona a tots i totes les participants!

Podeu consultar tots els resultats al següent enllaç.