Èxit rotund dels estudiants CFIS a les Beques de Postgrau de la Fundació "la Caixa", 2021

10 estudiants han guanyat una beca

A la convocatòria de les Beques de Postgrau de la Fundació "la Caixa" 2021 han estat seleccionats 10 estudiants del CFIS. S'han atorgat un total de 120 beques per a totes les destinacions a nivell mundial, de les quals 37 han estat per les àrees d'Enginyeria-Matemàtiques-Física, en les que competim. Per tant podem dir que hem obtingut el 27% de totes les beques concedides a nivell espanyol.

Globalment la UPC ha obtingut també un gran resultat, obtenint 14 beques (incloent les anteriors) de les 41 atorgades en les àrees que li són pròpies (les 37 esmentades a dalt, més 4 en Arquitectura).

Volem felicitar efusivament els estudiants i titulats guanyadors d'aquestes beques.

Enllaç a la resolució de la convocatòria de beques.