Ferran Hermida, estudiant CFIS, es classifica per a l'Engineering Competition de Rohde & Schwarz

La competició tindrà lloc del 13 al 16 de juny a Munich

Ferran Hermida, estudiant del CFIS del doble grau d'Enginyeria d'Electrònica de Telecomunicació  i d'Enginyeria Informàtica, s'ha classificat juntament amb Guillermo Adell, Ariadna Ruiz i Sergi Sánchez (estudiants del Grau d'Enginyeria d'Electrònica de Telecomunicació) per participar a la final de la competició tecnològica Rohde & Schwarz.

Rohde & Scharwz és una multinacional alemanya del sector de l'electrònica i la tecnologia,  i els principals camps d'investigació i desenvolupament són els sistemes de test i de mesura, el sector aeroespacial, defensa i seguretat, sistemes de xarxes i comunicació, ciberseguretat, infraestructures essencials (sobretot relacionades amb el món de l'aeronàutica) i seguretat governamental. L'empresa organitza anualment una competició tecnològica oberta, que es desenvolupa en dues fases.

La primera fase, classificatòria, es va celebrar entre el 2 i 22 de maig, on els quatre estudiants hi van participar amb 135 equips més formant l'equip "Semiconductor Squad", i van aconseguir l'onzena posició d'entre els 20 millors equips que participaran a la fase final que tindrà lloc del 13 al 16 de juny a Munich, Alemanya.

Enhorabona a tots quatre i sort per la final!