Girls in ICT Day 2024

El 25 d'abril a la plaça de Telecos del Campus Nord

Una any més, el CFIS i l'ETSETB celebraran el Girls in ICT Day, una iniciativa que  té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les Tecnologies de la Informació i Telecomunicació (TIC),  el que permetrà que les empreses de tecnologia puguin recollir els beneficis d'una major participació de les dones en el sector de les TIC.

En aquesta edició, la jornada girarà al voltant de dotze dones científiquesHipatia, Sophie Germain, Ada Lovelace, Marie Curie, Ángela Ruiz Robles, Irène Joliot-Curie, Cecilia Payne, Chien-Shiung Wu, Hedy Lamarr, Katherine Johnson, Ma Antònia Casals i Margarita Salas. Serà a través de l’exposició itinerant Dones a la ciència que l’empresa Casio ha creat per a fer homenatge a aquestes dones i per extensió a totes les dones científiques.  Diferents il·lustradores han escollit cada una d’aquestes brillants dones científiques i les han dibuixat per aquesta exposició. Ciència i art s’uneixen a Dones a la ciència.

Girls in ICT Day