II Setmana de la Dona UPC

Activitats durant tota la setmana del 8 al 12 de març

La UPC celebra la  II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021. En aquesta edició, la UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades,  la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.

Programa (resumit) d'activitats:

• Dilluns 8 de març, 12 h: Jornada sobre la Perspectiva de gènere en la docència (canal Youtube de la UPC)
  • Dimarts 9 de març, 12 h: Impacte de gènere de la Covid-19  (canal Youtube de la UPC)
  • Dijous 11 de març, 12 h: Sessió participativa IV pla d'igualtat UPC (inscripcions)
  • Del 8 al 12 de març, de 15 h a 16 h: Cicle de sessions #CONNECTA'T! Troba referents per inspirar el teu futur professional (inscripcionsadreçat a estudiantat UPC

Podeu llegir el programa d'activitats en detall al web de la Setmana de la Dona UPC de l'Oficina d'Igualtat.