La UPC ha acollit la fase final de la 52ena Olimpíada Matemàtica Espanyola

La competició s'ha organitzat amb la col·laboració, entre d'altres, de la Fundació Privada Cellex, la Facultat de Matemàtiques i Estadística i el CFIS

Del 31 de març al 3 d'abril la Universitat Politècnica de Catalunya ha acollit la fase final de la 52ena Olimpíada Matemàtica Espanyola, on ha participat un total de 77 alumnes de secundària d'arreu de l'Estat. Els participants, que han hagut de superar prèviament la fase local de l'Olimpíada celebrada el 15 i el 16 de gener a diferents comunitats autònomes, han aspirat a un dels trenta-sis premis del concurs: sis medalles d'or, dotze de plata i divuit de bronze, a més d'un diploma acreditatiu.

La competició s'ha organitzat amb la col·laboració de la Fundació Privada Cellex, la Facultat de Matemàtiques i Estadística i el Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC, la Reial Societat Matemàtica Espanyola, la Societat Catalana de Matemàtiques i el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

Podeu llegir la notícia ampliada al web de la UPC.