Maria Bauzà i Mireia Hernández, a l'especial 8M de La Vanguardia

El diari entrevista 14 investigadores i destaca el paper de les dones a les carreres STEM (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques)

Amb motiu de la celebració del 8M, Dia Internacional de la Dona Treballadora, La Vanguardia entrevista en el seu Magazine Especial 8M catorze investigadores de l'àmbit de les ciències, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques, i alerta de la necessitat de trencar estereotips i augmentar la presència de dones en el sector.

Maria Bauzà, titulada del CFIS en Enginyeria Física i Matemàtiques, està fent el seu doctorat en el camp de la robòtica al Massachusetts Institute of Technology (MIT) .

Mireia Hernández, estudiant del CFIS del doble grau en Enginyeria Física i Matemàtiques, actualment està finalitzant el seu Treball Fi de Grau a distància al MIT.

Podeu llegir les entrevistes al següent enllaç