Oriol Vinyals, titulat CFIS, entre els més influents del món en intel·ligència artificial

El butlletí Al Newsletter l'inclou entre les 100 persones més influents en IA

Oriol Vinyals, titulat CFIS en Matemàtiques i Telecomunicacions, ha estat inclòs juntament amb dos altres enginyers catalans titulats per la UPC, en el llistat de les 100 persones més influents del món en intel·ligència artificial, una iniciativa del butlletí especialitzat AI Newsletter, que recull personalitats referents en el món de la recerca.

L'Oriol va fer el doble grau al CFIS, després va continuar els seus estudis de doctorat a la Universitat de Berkeley (Estats Units) i actualment és investigador principal a Google Deep Mind. El 2016 el Massachusetts Institute of Technology (MIT) el va nomenar com un dels 35 joves menors de 35 anys més innovadors. Ha contribuït amb el CFIS oferint xerrades a estudiants actuals i en Actes de Graduació.

Podeu llegir més informació al següent enllaç