Presentació d'UPCArts, amb l'espectacle musical "My robot and me"

Per a l'estudiantat CFIS, ETSEIB i FME, el 23 de març a les 12:30 h a la Sala d'Actes de l'FME

Presentació d'UPCArts a l'estudiantat CFIS-ETSEIB-FME, amb l'espectacle musical "My Robot and me", dimecres 23 de març a les 12:30 h a la Sala d'Actes de l'FME.

Encara no saps què és UPCArts? Ets un tastaolletes dels escenaris? Potser un lletraferit, o un amant de l'art? Tenim bones notícies per tu: a la UPC s'està coent una EXPLOSIÓ CULTURAL, i volem que tu en formis part!

No et perdis la presentació oficial d'UPCArts a l'estudiantat CFIS-ETSEIB-FME, acompanyada de l'espectacle tecno musical "My robot and me", un concert entre un humà i un robot. En Miquel Jordà i Mutan Monkey instruments presenten melodies variades —des de temes pop a música èpica— inspirades en contes d’Isaac Asimov i creades per intel·ligència artificial, que ens faran vibrar mentre reflexionem entorn l’essència de la creació artística i l’ego de l’autor, en un mon on els robots traspassen les fronteres de la imaginació i l’art. Una simbiosi entre els mons humà-màquina, software-ment.

Porteu-hi les vostres amistats, els companys i companyes de classe, els vostres professors i professores, i crideu-ho als quatre vents: UPCArts arriba amb més energia que mai!

Si vols participar en el sorteig d'un lot de marxandatge d'UPCArts, inscriu-te via CFIS-Network