Veredicte del Concurs de Relats del CFIS 2021

L'entrega de premis de la primera edició s'ha fet el passat 17 de desembre

Amb motiu de la celebració del 50è aniversari de la UPC, el CFIS ha posat en marxa el Concurs de Relats CFIS, i el passat divendres 17 de desembre se n’ha celebrat l’acte d’entrega de Premis d’aquesta primera edició de 2021. Durant l’acte s’ha fet públic el veredicte del jurat, format per Berta Fitó, Carme Fenoll i Carme Torras, que ha seleccionat una obra guanyadora amb un premi de 300€ i un accèssit de 100€ per cadascuna de les quatre categories entre 20 obres finalistes.

A la categoria d’alumnat de secundària ha guanyat el premi la Carla Salvat Casado (Escola l’Horitzó, Barcelona) i l’accèssit l’Àngela Martínez Moliner (Escola l’Horitzó, Barcelona). A la categoria d’alumnat de batxillerat ha guanyat el premi la Gemma Gil Gisbert (INS Dertosa, Tortosa) i l’accèssit la Júlia Royo Roselló (INS Dertosa, Tortosa). A la categoria d’alumnat d'universitat ha guanyat el premi l’Albert Jiménez Blanco (FME, UPC) i l’accèssit la Mar Gonzàlez Català (CFIS-FME-FIB, UPC). A la categoria 50è aniversari UPC ha guanyat el premi l’Eusebi Carnicero Manrique i l’accèssit el Germán Sáez Moreno.

L’enhorabona a totes les persones guardonades!!

Foto: Jurat del Concurs