Pagament

Sistema de preus de matrícula del CFIS

El preu del crèdit que s'aplica als dobles graus impartits pel Centre de Formació Interdisciplinària Superior serà el corresponent al coeficient C del decret de preus

Els estudiants del CFIS gaudiran d'un descompte del 34% de l'import final que hagin d'abonar, en concepte de matrícula de crèdits a cursar per primera vegada, després d’haver aplicat la resta d’exempcions de les que hagin pogut gaudir. Aquest descompte equival a pagar aproximadament només un grau.

Formes de pagament

Al finalitzar la matrícula per l'e-secretaria, es pot triar qualsevol dels diversos tipus de pagaments que permet la UPC. Es poden consultar al següent enllaç:  Modalitats de pagament

Deduccions al preu de la matrícula

L'estudiantat pot consultar les deduccions a les quals té dret a l'apartat "Matrícula/Condicions de matrícula" de l'e-secretaria. Es recomana revisar aquest apartat abans d'iniciar el procés de matrícula

L'estudiantat que hagi de renovar alguna deducció (p.e. la família nombrosa) o acreditar-ne alguna de nova (p.e. la matrícula d'honor de batxillerat o premis per olimpíades, en aquest cas només per estudiantat que començarà els seus estudis a la universitat), haurà de penjar abans del dia de la matrícula la documentació acreditativa corresponent a l'apartat "Entrada de documentació" de l'e-secretaria. El CFIS revisarà i validarà la documentació si és correcta, i l'introduirà al sistema per tal que la deducció quedi reflectida en el moment de matricular-se.

Més informació sobre deduccions en aquest enllaç.

Preus i beques

Tota la informació sobre  preus i beques es pot consultar al següent enllaç: Preus i beques